بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

باران

مهموني

1390/5/15 9:43
نویسنده : خاله
2,679 بازدید
اشتراک گذاری

من هر روز براي خودم مهموني ميرم و روز به روز وروجك تر ميشم و مامانم رو خسته ميكنم ...
وقتي مي خوام بابام رو از خواب بيدار كنم با سرم يه كله ميزنم به سرش و بيدارش مي كنم با همين روش هم دوشنبه شب كه رفته بودم خونه خاله اينا همراه با مامانم؛ آبجي نيكا رو از خواب بيدار كردم ولي آبجي نيكا اصلا از اين موضوع ناراحت نشد و تازشم كلي خوشحال شد تا منو ديد اينم يه عكس از اون مهمونيه كه چون آبجي نيكا لختي خوابيده بود و من رفتم بيدارش كردم، عكسش حذف شده.

دوشنبه شب دهم مرداد سال نود خونه خاله ام

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان صدف
18 مرداد 90 11:24
سلام باران نازنین. مرسی که به وبلاگ صدف سر زدی.
هدیه جون
1 شهریور 90 13:13
سلام ایشالا که همیشه خوب وخوش و سالم باشی من با افتخار شما رو لینک کردم اگه شما هم مایل بودین...
سودابه
1 شهریور 90 18:54
سلام . من و باران داریم با دوستای هم نام دخترم توی نی نی وبلاگ و در دنیای مجازی اینترنتی آشنا میشیم . از دیدن دختر کوچولوی زیباتون کلی لذت بردیم.براتون آرزوی سلامتی و شادی و دل خوش داریم .


سلام ما هم از آشنايي با شما خوشبخيتم
شاد و سلامت باشيد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران می باشد